RUG

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten artikelen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke artikelen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet geretourneerd worden. We accepteren ook geen intieme of hygiënische producten, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.


Extra niet-retourneerbare artikelen:


* Cadeaubonnen
* Downloadbare softwareproducten
* Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig.
Retourneer alstublieft niet uw aankoop aan de fabrikant.
Er zijn situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt gegeven: (indien van toepassing)
* Boek met duidelijke gebruikssporen
* CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassette of vinylplaat die is geopend.
*Elk item dat zich niet in de originele staat bevindt, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om onterechte redenen, onze fout.
*Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd


Terugbetalingen (indien van toepassing)


Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen als uw terugbetaling wordt goedgekeurd of afgewezen.


Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.


Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.


Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.


Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via hi@goecolighting.fr.


Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)


Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden terugbetaald.


Uitwisselingen (indien van toepassing)


We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, kunt u ons een e-mail sturen op hi@goecolighting.fr.


Cadeaus


Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.


Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, sturen wij het geld terug naar de gever en zal deze informeren naar uw retourzending.


Verzending


Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Ons magazijn.


U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een ref

ontvangt, worden de verzendkosten voor retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.


Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.


Als u een artikel van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)


Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden terugbetaald.


Uitwisselingen (indien van toepassing)


We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar Goecolighting@Gmail.com en stuur je artikel naar: Ons magazijn.


Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.


Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, sturen wij het geld terug naar de gever en zal deze informeren naar uw retourzending.


Verzending


Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Ons magazijn.


U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren van uw terugbetaling afgetrokken.


Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.


Als u een artikel van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Bezorg- en retouradres:
8 rue de la Patelle, Bat-1,Porte-108,95310 , Saint-Ouen -l'Aumône, Frankrijk